Yeni neslin internet ve teknoloji çılgınlığı ilk zamanlar çok eleştirilse de firmalar zamanla kitlelere ulaşmanın yeni ve yegane yolunun teknoloji olduğu kanısına vardılar. İnsanlara daha hızlı ulaşılabilen ve sıcağı sıcağına geri bildirim alınabilen bu yöntem; zamanla fırsata çevrilerek “dijital pazarlama” alanını ortaya çıkardı. 2013-2014 yılları arasında yalnızca Almanya’da % 33.2 istihdam büyümesi gösteren yazılım sektöründe gelişime ayak uyduran Türkler, gerek markaları gerekse yazılımcıları ile dikkat çekiyor. 400 milyon Euro’luk Alman yazılım sektöründen bir Türk şirketi olarak %5 pay aldıklarını söyleyen ve konu ile ilgili konuşan Inmain Display Digital TürkiyeCEO’su İlkay Altunoğlu: “Türk yazılımcıları dünyada çok başarılı projelere imza atıyor ve dünyanın en büyük markaları ile anlaşmalar yapıyorlar. Bizler Inmain Digital Display olarak Türk mühendislerimiz tarafından geliştirilen yazılım ile Almanya başta olmak üzere İngiltere, İsviçre, Avusturya, Danimarka, Polonya, Lüksemburg, Polonya, Hollanda veBelçika’nın en saygın şirketlerine lisans satıyor, yazılım çözümleri sunuyoruz. Avrupa’dan sonra Türkiye’deki büyük markalar ile işbirliği yapmak istediklerini belirten İlkay Altunoğlu: “Türkiye’de büyük bir yapılanma içerisindeyiz. Geliştirdiğimiz yazılım ile markalara tek merkezden kontrol ve tüketici ile kesintisiz iletişim olanağı sunuyoruz. Yazılım ile markaların operasyonel maliyetlerini azaltırken, gelir arttırmaya da imkan sağlıyoruz. Son derece basit ve otomatik işleyen bir sistem ile devreye giren yazılım, daha fazla güven ve itibar duyulan bir iletişim sistemi yaratıyor.” Dedi.