Mobilike ödülle döndü

Mobilike IAB MIXX Global 2015 Ödül Töreni’nden 3 Altın, 3 Bronz Mixx ile geri döndü.

Basın Bülteni, İstanbul, 07.10.2015: 29 Eylül’de The Interactive Advertising Bureau (IAB) tarafından New York’ta düzenlenen IAB Mixx Global Ödülleri’nin gala gecesinde dijital reklamcılığın ve medya dünyasının en başarılı ve inovatif işleri belirlendi.

Bu yılki ödül gecesinde Best-in-Show ödülünü ALS derneği tarafından oluşturulan The ALS Ice Bucket Challenge kampanyası kazandı. Gala gecesinde Türkiye’ye toplamda 9 ödül verilirken mobilike, 3 Altın ve 3 Bronz olmak üzere bu ödüllerin 6’sının sahibi oldu.

Milliyet mobil uygulama ve sitelerinde yayınlanan ve toplam 6 ödülü kazanan 5 projenin detayları da şöyle: Mindshare ortak çalışması olan Axe Bring The Quiet projesi Digital Audio Kategorisi’nde birinci olarak Altın Mixx’in sahibi olurken Innovative Use of Creative Optimization Ad Technology Kategorisi’nde üçüncü olarak Bronze Mixx kazandı.

Starcom Mediawest Group ile yapılan Samsung Perfect Handwriting with S Pen çalışması Mobile Brand Destination Kategorisi’nde Gold Mixx’e layık görüldü. mobilike ile BPN Istanbul’un ortak başvurusu Turkcell Offline Music çalışması ise Mobile Display Ad – Custom Kategorisi’nde birinciliği elde ederek Gold Mixx’i kazandı. Wanda Digital ve Mindshare ile gerçekleştirilen Rexona – Who Does More çalışması Wearables kategorisinde Bronze Mixx kazandı. Mindshare ile gerçekleştirilen bir diğer yenilikçi proje olan Vodafone – Share Your Passion ise Mobile Brand Destination Kategorisi’nde Bronze Mixx’e layık görüldü.

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir