Sosyal medya ağının mobil platforma bugün getirdiği yeni özellik biraz Pinterest’in 2014 yılında mesajlaşma özelliğini getirmesi ile beraber yaptığına benziyor. O zamanlar Pinterest’te bulunan bir obje üzerine konuşma başlatabiliyordunuz. Büyük bir ihtimalle uygulamanın geliştiricileri de aynı şeyi düşünüp mesajlaşmanın merkezine paylaşılan tweeti koymayı istedi. Şirketin yaptığı açıklamaya göre 2015 yılında site üzerinden atılan özel mesajların oranı %60 arttı. Şirkete göre insanlar açık alanda söylemeyecekleri şeyi Twitter üzerinden özel mesaj yoluyla arkadaşlarına anlatıyor. Şirket atılan mesaj sayısını paylaşmadı. Çünkü büyük bir ihtimalle Twitter üzerinden atılan özel mesaj sayısı, Facebook üzerinden atılan mesaj sayısının yanına bile yaklaşamıyor.