Louis Vuitton ve UNICEF, yardıma muhtaç çocuklara destek olmak için “söz verdi”.
Louis Vuitton ve insani yardım ile kalkınma örgütü UNICEF savunmasız çocuklara destek olmak için global bir proje başlattı. Bu kapsamda Louis Vuitton’un projeye özel olarak tasarladığı Silver Lockit kolye ve bilezikler Louis Vuitton’un mağazalarında ve www.louisvuitton.com/lvforunicef adresinde 13 Ocak 2016’dan itibaren satışa sunulacak. İlhamını 1890 yılında Georges Vuitton’un müşterilerin değerli eşyalarını korumak için ürettiği karmaşık kilitten alan Silver Lockit, savunmasız çocuklara verilen yardım sözünü simgeliyor. Alınan her Lockit’in 600 TL’si doğrudan UNICEF’E bağışlanarak yardıma muhtaç çocuklara destek olmak amaçlanıyor.
Louis Vuitton CEO’su Michael Burke, işbirliğiyle ilgili “Louis Vuitton’un 20.000 üyesi projeye fikir üretmek için güçlerini birleştirdi. Amacımız, verdiğimiz sözü mümkün olduğunca çok insana ulaştırmak ve gerçek bir fark yaratmak için herkesin bu sözü birbirine aktarmasını sağlamak.” diyerek projeye duydukları bağlılığı ve verdikleri önemi belirtti.
Louis Vuitton’un da elini taşın altına koyduğu bu projeyle savaş, hastalık, doğal afet gibi çocukların güvenlik ve sağlığını tehdit eden durumlarda UNICEF’e gereken fon ve bağış sağlanmış olacak ve bu koşullara maruz kalan çocuklara acil yardım ulaştırılacak. 12 Ocak akşamı Los Angeles’ta yapılan UNICEF Balosu’yla bu işbirliğini taçlandırdı. Renkli gecede ‘#MAKEAPROMISE’ etiketiyle bu projeye özel dijital bir kampanya başlatıldı. David Beckham’ın UNICEF Yardım Öncüsü Ödülü’nü aldığı gecede Heidi Klum, Selena Gomez, Miranda Kerr ve Louis Vuitton’un yeni yüzü Lea Seydoux’nun da aralarında bulunduğu ünlü katılımcılar sosyal medyada projenin etiketiyle yaptıkları paylaşımlarla işbirliğine destek verdi.