Balmain ve H&M işbirliği

Son dönemin en popüler modeli Kendall Jenner podyumda, doksanların fenomeni Backstreet Boys sahnede. Merakla beklenen Balmain ve H&M işbirliğinin tanıtımına hoşgeldiniz.

Moda endüstrisinde son yılların en ses getiren projesi şüphesiz ünlü tasarımcıların mağaza zincirleri için kapsül koleksiyonlar üretmeleri. Bu furyanın yaratıcılarından H&M, lüks markalar ve perakende taraflarını efektif bir şekilde buluşturmaya başaranlardan. Bir önceki yıl Alexander Wang projesiyle 10. yılını kutlayan, içlerinde Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Versace gibi markaların da bulunduğu ‘tasarımcı işbirlikleri’ projesine, geçen hafta ünlü ve köklü modaevi Balmain kapsül koleksiyon lansmanı ile devam etti.

Koleksiyon dinamizmine uygun olarak metroda tanıtıldı.

1950’lerde Pierre Balmain’in kurduğu Balmain Modaevi, son 5 yıldır 1985 doğumlu başarılı tasarımcı Olivier Rousteing’le genç, popüler, seksi ve dinamik bir çizgi ve dünya yarattı etrafında. Markanın en büyük mirası olan ‘couture’ işçiliği ve ışıltılı tasarımlarıyla ünlüler dünyasında da son dönemin en çok arzu edilen markalarından biri oldu. Modayı sürekli takip eden, güncel, her yaştan her kesimden müşteri kitlesinin de, yüksek modanın bu gösterişli markasının işbirliği projesine açıklandığı günden itibaren gösterdiği ilgi ve heyecan oldukça büyüktü.

Balmain, son 5 yıldır 1985 doğumlu başarılı tasarımcı Olivier Rousteing’le (ortada) çalışıyor.

YENİ NESLİN SÜPERSTARI: OLIVIER ROUSTING

New York’ta geçen hafta gerçekleşen lansman dünyadan davet edilen 600 kadar gazeteci, editör ve davetliyi ağırladı. Dünyadan sadece birkaç gazeteciyle birebir görüşen Olivier Rousteing ile, tasarım süreci, modaya bakış açısı, popüler kültür sevgisi, dijital dünyanın hızı ve sosyal medyanın samimiyeti konularında sohbet ettik. Sürekli ve aşırı hızlı tüketim karşısında gelişen yavaş moda tavrı ona göre pek değil aslında. Herkesin bu hıza bir şekilde ayak uydurmasını çok önemli buluyor.

Gigi Hadid, Kendall Jenner ve Joan Smalls

Genç jenerasyonunu tam anlamıyla temsil ettiği net bir şekilde görülen tasarımcı için, 10 sene önce Roberto Cavalli’nin H&M için hazırladığı koleksiyon için mağaza kapısında kuyrukta beklediği günlerden, 10 sene sonra kendi işbirliğini gerçekleştirecek konuma gelmesi adeta bir rüya. Popüler kültürü tasarımlarına ve etrafında yarattığı dünyasına samimi bir şekilde entegre eden Olivier Rousteing’in günümüz tasarımcısı olduğu, Instagram’daki 1 milyon 600 bin takipçisinden ve en yakın arkadaşları 40 milyon takipçili Kendall Jenner ve 7.5 milyonluk Gigi Hadid’den de belli zaten.

Tasarımcı Rousteing, koleksiyona başlarken, kendinden yola çıkmış. Çok değil yakın bir geçmişte, yani şu andaki gibi her istediğini alamadığı günlerde, beğendiği tasarımcıların kıyafetlerinin fiyatlarının uygun olmasını istediğini hatırlayarak ve hatta Instagram’daki takipçilerinin de Balmain’in ikonik tasarımlarına sahip olmak isteyeceklerini düşünerek, kapsül koleksiyonunu bu parçalardan oluşturmuş. Ancak yine de koleksiyon sadece bir retrospektif havasında da değil, çok iyi kesimli blazerlar, paltolar ve ceketler de Balmain’in şaşaalı tarafını değil, temel parçalarını sevenler için ideal.

Leave a Reply

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir